pastelchew

Alla inlägg den 21 juli 2015

Av Purry Chan - 21 juli 2015 10:00

Heej!^^ asså sry! jag har inte uppdaterat på typ 3 månader eller nått! Men jag lovar att jag ska bli aktiv och FÖRSÖKA skriva varje dag! Men det senaste inlgget var om min nya skola och jag träffade min klass sista veckan innan skolan sluta och jag bestämde mig för att gå där för jag tyckte klassen var jätte mysig och jag trivdes där! det fanns folk där med min stil också! men jag var inte med dom så mycket, det blev mer att jag var med ett par andra tjejer som inte riktigt samma intressen som mig men dom var jätte trevliga och så! men jag bästemde mig för att säga ja till att börja där! sen typ en månad in i sommar lovet så skulle jag och dom jag var med i klassen ut och ta en fika och sen sova över! så jag lärde känna som mer! men nu på fredag ska jag och min bästis till invigningen av sephora på kungsgatan i gbg! jag är ite jätte insatt i smink men jag hade tänkt att köpa en ny eyeliner för min är  typ slut :c ! men nu är klockan snart 11 och jag hade väll tänkt att spela sims rästen av kvällen! byee!<3  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Ja, jag heter Purry, jag är 12 år och är heltids prinsessa! Jag har har ett stort intresse av Japansk kultur och klädstilar! Hoppas du gillar detta iallafall! さようなら

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad vill ni att jag ska blogga om?
 min läggning
 sims
 mitt japanska intresse
 smink o.o
 recensioner

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards